ABD Münbiçi bırakır mı ?

ABD, Münbiçin yarısı sizde yarısı bizde kalsın dedi

SON 20 YILDA OSCAR KAZANAN KADINLAR

Son 20 yılda En İyi Kadın Oyuncu kategorisinde Oscar kazanan oyuncuların listesi...

AFRİN HAREKATI

Zeytin Dalı Harekatında teröristlerden temizlenen bölge artıyor

Silkroad XIAN

Silkroad sevdalıları için bir server

  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6,18 yama notları

 
#1

Dünya Şampiyonası'nın oynanacağı yama olan 6.18'e hoş geldiniz! Bu büyük olaya son tanık oluşumuzun üzerinden bir yıl geçtiğine inanmakta bile zorlansak da takımlara ideal mücadele fırsatını sunmasını umduğumuz denge düzeyine ulaşmak için yoğun bir çalışma sürdürüyoruz. 

patchnotes_2016header_0_0.jpg?itok=nXg5JLwI

Denge düzeyi demişken; yaptığımız değişikliklerin çoğunun profesyonel sahneye yönelik olduğunu tahmin edebilirsiniz. Takımların standart koridorların dönüşüne gösterdikleri uyumu göz önüne aldığımızda emektar gözdelerden bazılarına (Miss Fortune olsun, Lux olsun) biraz sevgi göstermek ve oyunculara denemeler yapmaları için fırsat sunmak adına bazı baskın isimleri (Vladimir olsun, Gnar olsun) biraz törpülemekten yanayız. "Dünya Şampiyonası metası" genellikle turnuva ilerledikçe belli bir şekil alsa da, takımlara farklı seçenekler sunmanın önemli olduğunu hissediyoruz ve 6.17'den bu yana sürdürdüğümüz çaba ve çalışmaların çoğu bu amaca hizmet ediyor.

Elbette sadece profesyonel oyuncular eğlenecek diye bir şey yok; hafızalarımızın tozlu raflarında geçen yılların ardından Yorick Mori'yi, iliklerinize kadar işleyeceğini umduğumuz "ürkütücü" bir güncellemeyle yeniden hatırlıyoruz. Beyin açlığıyla kıvranan ölümden dönmüş minyonlarının eşliğinde, ölüm olgusuyla arasındaki karmaşık ilişkiyi kuşanıp gelen Yorick, yakınınızdaki bir yan koridora kasvet gibi çöküp gafillerin mezarlarını kazmaya hazır. "Sadece profesyonel oyuncular eğlenecek diye bir şey yok," derken ciddiydik; bu yüzden fırından taze çıktığı için Yorick'i Dünya Şampiyonası'nda devre dışı bırakacağız. Eminiz bize bozulmaz.

Şimdilik bizden bu kadar. Sezon Öncesi Dönem'e son rötuşları yapmakla meşgul olduğumuz için önümüzdeki birkaç yamanın biraz sakin geçmesini bekliyoruz ama 2017 çılgınlığı başlamadan önce heyecan verici bazı değişikliklerle (ve giderilen hatalarla) karşınızda olmayı sürdüreceğiz!

Şimdi arkanıza yaslanın ve dünyanın en iyi takımlarının en iyi olduklarını kanıtlamak için girişecekleri kıran kırana mücadeleleri izlemeye hazırlanın. Biz de şampiyonayı sevgili dostumuz Yorick'le birlikte izlemeyi planlıyoruz (Biri beyin çerezlerini uzatabilir mi?).

Bol şans ve iyi eğlenceler!



Şampiyonlar
Yorick.png&resize=64:
Yorick

Alıntı:Ruhların Çobanı, Yorick 6.18 Yaması'nın çıkışıyla birlikte güncellenecek! Daha ayrıntılı bilgi edinmek için şu bağlantılardan faydalanabilirsiniz:

Yorick_1.jpg&resize=588:
Cenazeci Yorick
Yorick_0.jpg&resize=588:
Yorick
Yorick_2.jpg&resize=588:

Pentakill Yorick




Ashe
Ashe.png&resize=64:
W'nun bekleme süresi arttı.
Alıntı:Ashe'in Yaylım Ateşi yeteneğinin bekleme süresi, aslında Nişancıların bekleme süresinde azalmaya bu kadar erişiminin olmadığı bir dünya için tasarlanmıştı. Gelgelelim artık öyle bir dünyada yaşamıyoruz; zira Canbiçen, Ashe'in tercih edilen eşyalarının arasında yerini almış durumda. Yaylım Ateşi'nin bekleme süresi, oyunun orta veya son safhalarında düşük bekleme süresine sahip olacak şekilde tasarlanmış bir yeteneğe göre bile sorun teşkil edecek kadar düşüktü.
Volley.png&resize=32:W - Yaylım Ateşi
BEKLEME SÜRESİ12/10/8/6/4 saniye  15/12,5/10/7,5/5 saniye




Aurelion Sol
AurelionSol.png&resize=64:
Aurelion'un yıldızlarındaki görsel bir hata giderildi.
AurelionSol_Passive.png&resize=32:Pasif - Kâinatın Merkezi
GİDERİLEN HATAAurelion Sol görüldüğü zaman, pasif yıldızlarının Yıldızların Hâkimi'nin bilinen son konumunda kısa süreliğine belirmesine neden olan bir hata giderildi




Ekko.png&resize=64:

Ekko

Taban saldırı gücü azaldı.

Alıntı:Ekko artık sezonun ilk günlerindeki 'saf savunma' portresinden sıyrılmış olsa da, 'Dereceli'yi Kıran Çocuk' hedeflerin ensesine yapışıp onlara gününü gösterme konusunda hiç de eski günlerini aratmıyor. Ekko'nun, rakiplerini yıpratmak için çatışmaya hızla girip çıkmaya yönelik yüksek hareket kabiliyetine bel bağlaması gerekiyor. Gelgelelim rakipleriyle dişe diş mücadele ettiği sırada Ekko'nun hedefini inlettikten sonra kaçması gerekirse hareket kabiliyeti sayesinde güle güle oynaya uzaklaştığına tanık oluyoruz. Takas aralıklarını kısa ve tadında bırakmak adına Ekko'nun normal saldırılarının yanı sıra Pırıltı ile güçlenme potansiyelini biraz törpülüyor ve böylece Ekko'yu üstünlük kazanmak için yeteneklerini akıllıca kullanmaya teşvik etmek istiyoruz.

Genel
TABAN SALDIRI GÜCÜ59  55




Gnar.png&resize=64:

Gnar

W'nun hasarı azaldı. E'nin bekleme süresi arttı.

Alıntı:Profesyonel sahnenin standart koridorlara dönüşüyle birlikte koridorlarda aşırı baskınlık kuran zorbalara karşı daha seri hareket etmeye çalışıyoruz. Örneğin mevcut üst koridor metasında bu, Gnar anlamına geliyor. Hiper'in hasar çıkışıyla boy ölçüşemeyen tankların tepesine binmesiyle nam salan Gnar; sadece dayanıklı şampiyonlardan gelen değil, her tür saldırganlık girişimine son verme konusunda çok etkili. Takas ve baskınlardan sakınma konusundaki etkinliğini biraz törpüleyerek Gnar'ın sinir krizlerini bastırmak için kilit rol oynayan saldırıya yönelik seçimlerin önünü açmayı hedefliyoruz.

W - Hiper

TABAN HASAR15/25/35/45/55  10/20/30/40/50



GnarE.png&resize=32:E - Hop / Güm
BEKLEME SÜRESİ18/16,5/15/13,5/12  22/19,5/17/14,5/12




LeeSin.png&resize=64:

Lee Sin

W'nun can çalma ve can emme değerleri arttı.

Alıntı:Ormanın en ışıltılı yıldızlarından biri olan Lee Sin'i son dönemde profesyonel arenada gözlerimiz arar olmuştu. Geçen yamada Gragas ve Rek'Sai'yi ele alırken bahsettiğimiz gibi, takımlar oyunun erken safhalarında baskı kurmaya her zamankinden çok ağırlık veriyor ve bu da canınız ne kadar fazlaysa o kadar değerli olacağınız anlamına geliyor. Dolayısıyla Lee Sin koridorlara baskın yapmak istediğinizde en iyi tercihlerden biri olsa da diğer seçkin ormancılardan can anlamında azıcık geride kalsa bile çatışmaların sonucu tamamen değişebilir. Bu yüzden Lee'nin kritik önem taşıyan erken seviyelerde biraz daha sağlıklı bir portre çizmesi adına, hayatta kalma araçlarını biraz arttırmakta fayda görüyoruz.

LeeSinW2.png&resize=32:W - Demir İrade
CAN ÇALMA VE CAN EMME%5/10/15/20/25  %10/15/20/25/30




Lissandra.png&resize=64:

Lissandra

Seviye başına canı azaldı.

Alıntı:Lissandra'nın ultisi belki de anlık hasar veren büyücüler arasındaki en güçlü savunma yeteneği ve Buz Cadısı bu sayede son derece agresif oyunlar yapsa da rakipleri suyun dibini boylarken bir buzul gibi sapasağlam kalabiliyor. Gelgelelim özündeki dayanıklılık, aynı zamandaLissandra'nın anlık hasar veren büyücüleri gölgede bırakıp zaten kolaylıkla hayatta kalacağı için rakiplerine bol keseden ulti atmasına sebep oluyor. Lissandra tehlikeli durumlardan sağ kurtulmak istiyorsa ultisini kendisi üzerinde kullanmaya ve savunma eşyalarına ağırlık vermeye ihtiyaç duymalı. Durum ne olursa olsun Lissandra'nın sırf varlığından gelen dayanıklılığını biraz törpülemekte fayda görüyoruz.

Genel
CAN BÜYÜME ORANI84  75




Lulu.png&resize=64:

Lulu

Işıltılı Ok'un yavaşlatma etkisi artık gereken süre boyunca sürüyor.

Alıntı:6.13 Yaması'nda Lulu'da birkaç değişiklik yapmıştık ve bunlardan biri de Işıltılı Ok'un düşük seviyelerdeki yavaşlatma etkisini arttırmaya yönelikti. Ne yazık ki bu yavaşlatma, yamayla devreye girmemişti ve bu yüzden Işıltılı Ok'u ilk amaçladığımız şekilde güncelliyoruz.

LuluQ.png&resize=32:Q - Işıltılı Ok
GİDERİLEN HATAYavaşlatma süresi artık 1/1,25/1,5/1,75/2 saniye yerine bütün yetenek seviyelerinde amaçladığımız gibi 2 saniye sürüyor





Lux

E'nin yavaşlatma etkisi arttı.

Alıntı:Oyun bitiren anlık komboları göz önüne alındığında Lux, oyunun erken safhalarında lazerine güç topladığı anlarda zayıf kalıyor. Genel anlamda güçlenme eğrisinden memnun olsak da, Lux'ın hasar vermeyen özelliklerini de (illa adını koymak gerekirse rakibi peşinden koşturmaya yönelik gücünü) pekiştirmekten yanayız. Bu değişikliklerde aşırıya kaçmaktan yana değiliz ancak E'nin ilk seviye atladığında daha fazla etki kazanması sayesinde Işık Leydisi'nin ışığını söndürmek isteyenlerden daha rahat kaçabileceğini öngörüyoruz.

LuxLightStrikeKugel.png&resize=32:E - Işık Patlaması
YAVAŞLATMA%20/24/28/32/36  %25/30/35/40/45





Miss Fortune

MissFortune.png&resize=64:

Pasifi artık kulelere tam hasar veriyor.

Alıntı:Miss Fortune yapmak üzere tasarlandığı konularda bir harika: Koridorda rakiplerinin üstüne kâbus gibi çöküyor ve Mermi Manyağı ile takım savaşlarında rakibi mum gibi eritiyor. Bununla birlikte nişancıların en önemli görevlerinden birinde sınıfta kalıyor ve kulelere yeterince hasar veremiyor. (Birkaç yama önce aynı konuda Vayne'in de elinden tutmuştuk.) Yapıları yerle bir etmek, Miss Fortune'un en öne çıkan güçlerinden biri olmak zorunda değil ama aynı şekilde sırtında yük de olmamalı. Kuleye atış isabet ettirdiğinde elde ettiği ödülü arttırarak sınıfının beklentilerini daha iyi karşılayacağına inanıyoruz.

MissFortune_W.png&resize=32:Pasif - Şıpsevdi

KULELERE VERİLEN HASAR%50  %100
GEREKSİZ ŞIPSEVDİMiss Fortune'un bir sonraki normal saldırısının bazen Çifte Vuruş kullandıktan sonra (özellikle yüksek saldırı hızlarında) Şıpsevdi'yi devreye sokmamasına neden olan bir hata giderildi





Nocturne

Nocturne.png&resize=64:

E'nin dehşete düşürme süresi arttırıldı.

Alıntı:Gerçek anlamda dehşet içinde kaçan rakiplerini biçmesiyle ünlü Nocturne, LoL'ün en ürkütücü akıncısı. Şu anda başarı grafiği, özellikle coşmasını beklediğimiz oyunun erken ve orta safhalarındaki çatışmalarda bizim öngördüğümüzün biraz altında seyrediyor. Tarifsiz Dehşet'in kazanımını biraz arttırmanın Ebedi Kâbus'a rakiplerini yıpratmak için biraz daha fazla zaman tanıyacağına inanıyoruz.

NocturneUnspeakableHorror.png&resize=32:E - Tarifsiz Dehşet
DEHŞETE DÜŞÜRME SÜRESİ1/1,25/1,5/1,75/2 saniye  1,25/1,5/1,75/2/2,25 saniye





Rek'Sai

RekSai.png&resize=64:

Taban zırh ve seviye başına zırh değerleri azaldı.

Alıntı:Rek'Sai ilk çıktığında onu Dövüşçü sınıfı dahilinde konumlandırmıştık. Başka bir deyişle peşine düştüğü avının işini kendi bitirmek isteyen, dayanıklı ve hasar odaklı bir yakın dövüşçü olacaktı. Gelgelelim çıkışından sonraki aylarda Rek'Sai üzerindeki dengeleme çalışmalarımız sonucunda, takım içindeki işlevselliğini ön plana çıkarmak adına hasar unsurunu biraz gölgede bırakmamız gerekti. Böylece Rek'Sai'nin ideal oynanış tarzı Öncüler (saldırıya yönelik tank) alt sınıfına yerleşti ve bu kimlik, oyuncularda hatırı sayılır kafa karışıklıklarına sebep oldu. Bu yüzden edindiği baskınlık nedeniyle dengeleme gündemimize girdiğinde aynı hatayı iki defa yapmamaya karar verdik.

Genel anlamda Rek'Sai'nin rolünü düzeltmemiz, sadece gücünü nerede kesmemiz gerektiğini anlamaktan fazlasını gerektiriyor. Dolayısıyla bunun Rek'Sai'nin Yama Notlarında son yer alışı olduğu gibi bir söz veremiyoruz. Tüm bu bilgiler ışığında ilk adımımız, Rek'Sai'yi yeniden "ya öl ya da öldür" çatışmalarına doğru yöneltmek oluyor.

Genel

TABAN ZIRH28,3  24
ZIRH BÜYÜME ORANI3,75  3,4





Ryze

Ryze.png&resize=64:

Mekân Sapması'nın 1. yetenek seviyesindeki ipucu ve göstergesi düzeltildi.

Alıntı:Bu düzenlemeyi Yama Notları'nın en altında listelenen diğer hatalarla birlikte ele alabilirdik; ancak aslını sorarsanız düzgün çalışmayan menzil göstergesi nedeniyle birçok oyuncunun Mekân Sapması'nın artan menzilinden gerektiği gibi faydalanamadığını düşünüyoruz. Başka bir deyişle bu hatanın giderilmesi, geçtiğimiz yamada gerçekleşen güçlendirmeden bile daha etkili olabilir. Dolayısıyla şampiyonlara dair değişikliklerin arasında yer almasının nedeni de bu.

RyzeR.png&resize=32:R - Mekân Sapması
GİDERİLEN HATAMekân Sapması'nın ipucu ve menzil göstergesi, geçen yama dönemindeki kullanım menzili artışına uyacak şekilde güncellendi (artık 1. yetenek seviyesinde 1750 birim menzil)




Shen.png&resize=64:

Shen

Pasifin sağladığı kalkan miktarı ve Q'nun verdiği hasar azaltıldı.

Alıntı:Shen'in haritanın her yerinde boy göstermesinin bir de bedeli olmalı: Rakiplerini savunmak için ışınlandığı zaman kendi başarısını feda etmesi gerek. Varlığı bir çatışmanın gidişatını değiştirmezse Shen'in koridoruna dezavantajla dönmesi gerektiğine inanıyoruz. Ne de olsa Shen'in başka bir yerde olduğu sırada koridordaki rakibi altın ve deneyim toplamaya devam ediyor. Gelgelelim şu anda yetenek setindeki düello gücü nedeniyle Shen'e geri adım attırmak neredeyse imkânsız. Bu yama ile gelen müdahalemizin ardından, Shen gereken hasara yönelik eşyaları alması şartıyla rakipleriyle girdiği takaslardan avantajla ayrılmaya devam edebilecek; ancak saldırı eşyaları olmadan eskisi kadar başarılı olamayacak.

Shen_Passive.png&resize=32:Pasif - Ki Kalkanı

TABAN KALKAN1-18. seviyelerde 52-120  1-18. seviyelerde 50-101



ShenQ.png&resize=32:Q - Alacakaranlık Saldırısı

HASARHedefin azami canının %3/3,5/4/4,5/5'i  Hedefin azami canının %2/2,5/3/3,5/4'ü
GÜÇLENDİRİLMİŞ HASARHedefin azami canının %5/5,5/6/6,5/7'si  Hedefin azami canının %4/4,5/5/5,5/6'sı





Taliyah

Taliyah.png&resize=64:

Q artık minyonlara ilave hasar vermiyor. E'nin hasarı azaldı.

Alıntı:Diğer koridorları da etkileme becerisi sayesinde Taliyah, başka koridorlarda baskı kurarak kazanmak isteyen oyuncuların gözde tercihlerinden biri hâline geldi. Şu anda fazla terlemeden minyon dalgalarını ilerletebiliyor ve bu sayede istediği an yan koridorlara doğru gezintilere çıkabiliyor. Rakiplerinin onu koridorda kalmaya zorlamak için daha fazla şansa sahip olmaları adına, Taliyah'nın gezinmek için daha fazla hazırlığa ihtiyaç duymasını istiyoruz.

TaliyahQ.png&resize=32:Q - Taş Hasadı

KALDIRILDIMİNYONLARA İLAVE HASAR%50  kaldırıldı



TaliyahE.png&resize=32:E -Toprak Bozumu
HASAR80/105/130/155/180  70/90/110/130/150




Vladimir.png&resize=64:

Vladimir

Q'nun güçlendirilmiş iyileştirme miktarı azaldı. E'nin bekleme süresi arttı ama bedeli azaldı.

Alıntı:Vladimir'in sezon ortasında geçirdiği güncellemede Vlad ve rakipleri arasında makul etkileşim fırsatları ortaya çıkarmayı amaçlamıştık. Yeteneklerini can bedelinin artmasıyla, özensiz takaslara giriştiğinde rakiplerinin Vladimir'i cezalandırmasını sağlamayı hedefliyorduk; ancak Kızıl Ölüm'ün şu anki oynanışı bu beklentinin karşılığını vermiyor. Vladimir kötü takaslara girse bile biraz geri çekilip minyon dalgası temizlemeye odaklanabiliyor ve bu sayede hayatta kalmayı sürdürüyor. Vladimir'in dezavantajlı duruma düştüğü zamanki seçeneklerini ve aldığı cezalardan sonra kendini toparlama becerisini biraz törpülemekte fayda gördük.

Genel

TABAN CAN550  525



VladimirQ.png&resize=32:Q - Kan Nakli

KIZIL AKIM İYİLEŞTİRME İLAVESİ1-18. seviyelerde 40-240  1-18. seviyelerde 30-200



VladimirE.png&resize=32:E - Kan Yağmuru

CAN BEDELİNDEN İLAVE HASARA DÖNÜŞÜM ORANISüresine bağlı olarak azami canın %2,5 ila %10 kadarı  Süresine bağlı olarak azami canın %2,5 ila %8 kadarı
BEKLEME SÜRESİ9/8/7/6/5 saniye  13/11/9/7/5 saniye




Yasuo.png&resize=64:

Yasuo

Seviye başına saldırı hızı azaldı, taban saldırı hızı arttı. R'nin ilave zırh delmesi sadece kritik vuruşlarda geçerli.

Alıntı:Yasuo resmi olarak bizim avcılar adını verdiğimiz, gayri resmi olaraksa 'yakın dövüşçü taşıyıcılar' olarak bilinen sınıfın bir üyesi. Bu şampiyonlar (Riven veya Fiora gibi) son derece çevik ama bir o kadar da kırılgan düellocular ve Rüzgâr Duvarı veya Karşı Hamle gibi kısa süreli savunma araçlarını düzgün kullanmaları koşuluyla, önlerine çıkan herkesiavlayabilecek hasara sahipler. Buna karşın Vi veya Darius gibi dövüşçüler, kendi hasarlarını dağıtırken bir miktar köteğe de dayanabilen ama Avcıların çevikliğinden mahrum şampiyonlar diyebiliriz. Peki ama bir avcı, dövüşçülerin dayanıklılığına sahip olursa ne olur?

Tabii ki "Tank Yasuo" olur. Kritik hasara dayalı eşya tercihlerinin muazzam saldırganlığına ulaşamasa bile Tank Yasuo'nun hasar ve hareket becerisi, yetenek setine göre ortalamanın üzerine çıkıyor ve Yasuo tank olmak için yöneldiği eşyalar sayesinde normalde sahip olmadığı bir dayanıklılığa kavuşuyor. Bu noktada Yasuo'yu bütün güçlü yanlarına değil, bunlardan bazılarına yoğunlaşmaya teşvik etmek istiyoruz. Yasuo savunmaya yönelik tercihler yaparsa rakibinin ensesinden düşmemeye devam edebilecek ama bu defa verdiği hasar miktarında çarpıcı bir düşüşle karşılaşacak. Oyuncuların tarzlarını oyunun gereksinimlerine göre uyarladıklarını gördüğümüzde çok mutlu oluyoruz; ancak Yasuo'nun (kendisinden önceki Ekko ve Fizz gibi) hatırı sayılır bir bedel ödemeden zaaflarının üzerini örtebilmesi, başkaları için pek de adil olmayan bir deneyim anlamına geliyor.

Genel

TABAN SALDIRI HIZI0,658  0,670

SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI%3,2  %2,5



YasuoRKnockUpComboW.png&resize=32:R - Son Nefes

DERİN NEFESİlave zırh delme, artık sadece Yasuo'nun kritik vuruşları için geçerli
GİDERİLEN HATAYasuo'nun Son Nefes yeteneğini kullandığında fazladan bir normal saldırı elde etmesine neden olabilen bir hata giderildi






EŞYALAR




3022.png&resize=64:
Donmuş Balyoz
Can miktarı arttı, saldırı gücü miktarı azaldı. Artık Kazma yerine Dev Kemeri'nden geliştiriliyor.


Alıntı:Donmuş Balyoz, sadece belli şampiyonların gerçekten istediği karışık istatistikleri nedeniyle aslında olduğundan daha az etkili görünen bir eşya. Bununla birlikte söz konusu şampiyonlardan bazılarının (ki Gnar ve Tank Yasuo bunların başını çekiyor) öne çıkması, Donmuş Balyoz'un inatçı savaşçıların ellerinde ne kadar güçlü olabildiğini gözler önüne seriyor. Sonuç olarak kimliğiyle daha uyumlu olması açısından istatistiklerini saldırıdan ziyade savunma çizgisine kaydırmanın faydalı olacağını düşündük. Balyoz'un rakiplerinizi daha hızlı katletmek istediğinizde değil, daha engelleyici bir role bürünmek istediğinizde tercih ettiğiniz, güçlü bir eşya olmasını istiyoruz.

TARİFJaurim'in Yumruğu + Kazma + Yakut Kristal + 625 altın  Jaurim'in Yumruğu + Dev Kemeri + 900 altın (toplam bedeli değişmedi)
SALDIRI GÜCÜ40  30
CAN650  700





3302.png&resize=64:

Yadigâr Kalkan

Savaş Ganimeti artık daha az iyileştiriyor.

Alıntı:Tank desteklerin genel olarak daha kırılgan akranlarını gölgede bıraktıklarına tanık oluyoruz. Özellikle koridor safhasının bitmesinin ardından denge çizgisinden aşırı uzaklaştıklarını düşünmüyoruz ama Yadigâr Kalkan'ın tetiklenen iyileştirme etkisi, oyunun başlarında tank desteklerin dürtmeye karşı zaaflarını biraz fazla örtüyordu.
SAVAŞ GANİMETİ İYİLEŞTİRMESİ20  15




Şampiyon can göstergeleri artık şampiyon hasar görmez olduğunda altın bir çerçeve kazanıyor.

Alıntı:Hasar görmezlik League of Legends'daki en çarpıcı etkilerden biri ama bazen takım savaşlarının toz dumanının ortasında bir şampiyonun hasar görmez olup olmadığını anlamak çok zorlaşabiliyor. Rakiplerden gelen hasara karşı mutlak koruma, verdiğiniz kararlarda muazzam bir ağırlığa sahip olmalı ve can göstergelerinin halihazırda durum etkilerini (yavaşlatma, susturma gibi) gösterdiği düşünülürse, hasar görmezlik de aynı şekilde bariz bir şekilde temsil edilmeli diye düşünüyoruz.



Hasar görmezlik arayüzü


[size=small][font=Calibri, Helvetica, Arial, sans-serif][size=small][font=Calibri, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#333132][size=small][font=Calibri, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#333132][size=small][font=Calibri, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#333132][size=small][font=Calibri, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#000000][color=#000000][color=#333132][size=small][font=Calibri, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#333132][size=small][font=Calibri, Helvetica, Arial, sans-serif]invuln_before.jpg&resize=256:               [color=#3e3f41][size=medium][font=Georgia,]önce/sonra         invuln_after.jpg&resize=256:

[/fon[/



Ara
Cevapla

 
#2

Pek değişiklik yok henüz .d
[Linkleri kullanıcılar görebilir üyelik için]



Ara
Cevapla


[-]
Hızlı Cevap

İnsan Doğrulama:
Aşağıda görünen onay kutusunu işaretleyiniz. Bu işlem otomatik spam kayıtları önlemek için kullanılır.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

   
Türkçe Çeviri: MCTR, Forum Yazılımı: MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  



Merih Forum® bilgi paylaşım platformu. 2015-2018 Tüm hakları saklıdır.