• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
14.2 Yama devamı

 
#1

[Resim: LOL_14.2_Patch-Highlights_TW_1920x1080_T...ion=inline]



Destek Eşyaları


Alıntı:  Oyunu istemediğimiz bir şekilde değiştiren çift destek eşyası taktiğinin tomurcuklandığını görüyoruz. Dolayısıyla tüm destek eşyalarının altın kazanma kurallarını düzenleyerek çift destek eşyası alıp sağladıkları ilave altından faydalanma taktiğini ortadan kaldırıyoruz. 
  • YENİ[b]TEKER TEKER[/b]: Altın kazanma cezası artık çantasında destek eşyası bulunduran tüm şampiyonlara uygulanıyor. Ayrıca destek eşyasına sahip her şampiyon minyon biçme cezası alabiliyor.



Ödül Düzenlemeleri

Alıntı:  Ödül sistemini kaybeden takımın bireysel ödülleri daha da azalacak şekilde düzenliyoruz. Kaybeden takımdaki oyuncuların katledilmeden yüksek miktarda minyon biçerek adil değilmiş gibi görünen bir ödüle ulaşabildikleri istisnai bir durumu iyileştirmeyi amaçlıyoruz. Ayrıca daha fazla altına sahip olan takımın avantajını büyütmek için haritada bolca fırsata sahip olacağına inanıyoruz. Yani kaybeden takımın belki de tek umudu olan şampiyonun ödülünün bu kadar büyük olmasına ihtiyaç duymadığını ve dolayısıyla bu çarpanı arttırabileceğimizi düşünüyoruz. 
  • [b]ÖDÜL ALTINI[/b]: Oyuncunun ödülü takımın altın dezavantajına bağlı olarak %20-80 azalır ⇒ Oyuncunun ödülü takımın altın dezavantajına bağlı olarak [b]%30-90[/b] azalır



Alev Ejderi Düzenlemeleri

Alıntı:  Yeni Alev Ejderi mekaniği umduğumuz etkiye yol açmadı. Biz de her bir Alev Koru'nun sağladığı yetenek hızını arttırıyoruz. Böylece oyun planınızı veya gittiğiniz yolu Alev Koru toplamak için değiştirmenin karşılığını alabilmenizi sağlıyoruz. 
  • [b]ALEV KORU BAŞINA YETENEK HIZI[/b]: 0,3 ⇒ 0,6



Oynanış Kalitesi İyileştirmeleri

Alıntı:  Bu yamada küçük ve tek seferlik değişiklikler ile küçük çaplı denge düzenlemelerinden oluşan uzun bir listemiz var. Buradaki amacımız bu değişikliklere ihtiyaç duyan şampiyonlara destek olmak ve bazı mekanikleri oyuncular için daha anlaşılır ve tatmin edici kılmak. 



Şampiyonlar
  • Kayn'in rünler aracılığıyla pasifin küre kazanma hızını arttıramaması gerektiğini düşünüyoruz. Daha önceden bunu İlk Vuruş için düzenlemiştik. Bu kez aynısını Aery'yi Çağır rünü için tekrarlıyoruz. Haliyle Aery'yi Çağır artık Kayn'in pasifini tetiklemiyor.
  • Rhaast'ın ultisi artık hedefi yoğunlaşma esnasında katledilse de can yeniliyor.
  • Taric'in E'si artık kullanım esnasında hayalet etkisi sağlıyor.
  • Rammus artık W'su sona erdiğinde normal saldırı animasyonunu tamamlıyor.
  • Kled'in Q'sunun süresi artık 1,75 ila 2 saniye arasında değişken değil, 1,75 saniyeyle sabit.
  • Evelynn artık ultisinin can eşiğinin altına düşen şampiyonları daha çabuk tespit ediyor.
  • Jayce'in Çekiç halindeki E'si artık yetenek kullanıldığında belli bir mesafe savurmak yerine normal geri savurma uyguluyor.
  • Evelynn'in W'su artık küçük canavarlar üzerinde kullanılamıyor. Başka bir deyişle yetenek bundan sonra yalnızca orta boy Kayacıl ve daha büyük canavarları hedef alabiliyor. Ayrıca bu yetenek minyonları zaten hedef alamıyordu.
  • Heimerdinger'ın Q ve R+Q taretleri niteliklerini artık her saniyede bir güncelleyerek seviye atlamalarını, yetenek geliştirmelerini ve yetenek gücü artışlarını yansıtabiliyor. Böylece çağrıldıkları niteliklerde kalmıyor.
  • Teemo'nun varsayılan değişken kuvveti değişti: Saldırı Gücü ⇒ Yetenek Gücü
  • Yorick'in oyun içinde artık Buzul Takviyesi rünü İlk Vuruş'la, Artçı Şok rünüyse Hortlağın Pençesi'yle değişiyor. Bu değişiklik Yorick oyuncularının yalnızca %0,06'sını etkileyecek.
  • Gragas'ın W'su artık kulelere ve diğer yapılara normal hasarın %50'si kadar hasar veriyor.
  • Gragas'ın W'su artık yapılar hedef alındığında da alan hasarı veriyor. Aynı zamanda yapıların yakınındaki birimler hedef alındığında yapılar da hasar alıyor.
  • Kennen artık azami W yüküne sahip bir şekilde diriliyor.
  • Ornn'un R ve R2'si artık takım arkadaşlarını ya da mini haritayı hedef alamıyor.
  • Cho'Gath'ın R'si artık yük başına +2,5 Kullanım Menzili kazanıyor. Bu etki toplam 10 yük olmak üzere en fazla 25 Kullanım Menzili sağlıyor.
  • CHO'GATH'IN R'SİNİN YÜK BAŞINA KAZANDIRDIĞI SALDIRI MENZİLİ: 4,62 / 6,15 / 7,69 ⇒ 4,7 / 6,2 / 7,7
  • Cho'Gath'ın R'sinin ipucu ayrıntılı bilgi için Shift tuşunu basılı tuttuğunuzda menzil artışlarını gösteriyor.
  • Fizz'in W'su artık yapılara hasarının %50'sini veriyor. Zamanla verilen hasar inhibitörlere uygulanamıyor.
  • Jax'in W'su ve ultisi artık yapılara hasarlarının %50'sini veriyor.
  • Lulu'nun Pix'i artık özellikle hedefinden uzakta kaldığında daha hızlı hareket ediyor.
  • Vayne'in Q'suyla güçlendirdiği normal saldırılar artık yanlışlıkla iptal edilemiyor.
  • Kog'Maw, W'su esnasında artık bir normal saldırı menzili göstergesi (Ölümcül Tempo/Bombardıman Topu göstergeleri gibi) kazanıyor.
  • Nami'nin R'si artık görselleri ve benzer yeteneklerle uyumlu bir şekilde arkasına da isabet ediyor.
  • Trundle'ın Q'su artık 25 İlave Menzile sahip.
  • Volibear'in Q'su artık 25 İlave Menzile sahip.
  • Nocturne'ün Q'sunun izinin dışında sayılmanız için artık 25 birim daha uzaklaşmanız gerekiyor.
  • Nocturne'ün Q'sunun izi artık şampiyonların yanı sıra büyük ve destansı canavarları da takip ediyor.
  • Brand'in pasifi artık her 1,05 saniye yerine her 0,25 saniyede bir hasar veriyor.
  • Nilah'nın W'su artık diğer yeteneklerinin animasyonlarından çıkabilmesini sağlıyor.
  • Nilah'nın W'su artık diğer yeteneklere hazırlanırken kullanılabiliyor.
  • Nilah'nın pek tutarlı olmayan ve sıklıkla Q'sunun kullanılmamasına yol açan E - Q kombosu artık daha tutarlı.
  • Çalıların hemen yanına yerleştirilen totemler artık çalılara doğru biraz kaydırılıyor.
  • Ziggs'in W'su artık sabitlenmişken de etkinleştirilebiliyor.
  • Swain'in pasifi için ipucu ve simgesine sayaç eklendi.
  • Poppy'nin kalkanı hedefine isabet ettiğinde hedef katledilirse artık kendisine geri sekiyor.
  • Akali'nin pasifi, güçlendirme sona ermeden önce bir normal saldırı yapılmışsa kendisini çok kısa bir süreliğine uzatabiliyor.
  • Shaco'nun kopyası artık Shaco katledildiğinde 1500 birim içindeki en yakın ve görünür durumdaki rakip şampiyona saldırıyor.
  • Shaco'nun kopyası, artık asıl Shaco'nun 300 birim yakınındayken sahte W yeteneğini kullanmak için duruyor.
  • Shaco'nun kopyası artık asıl Shaco'nun 575 birim yakınındayken sahte E yeteneğini kullanmak için duruyor ve E'nin atışının da sahte bir kopyasını gönderiyor.



Diğer Değişiklikler
  • Keşif Çiçeği artık şampiyonların yoldaşlarını şampiyonlardan daha uzun bir süreliğine açığa çıkarmıyor çünkü bu yüzden şampiyonlar da istenenden daha uzun süreliğine açığa çıkıyordu.
  • Tiamat ve Vahşi Hydra'nın aktif etkileri, saldırı süresi kullanım süresinden uzunsa o süreleri kullanmak üzere değiştirildi.
  • Ölü Adamın Zırhı, Öncünün Çantası gibi İvme eşyaları artık tuzaklara veya bitkilere saldırdığınızda İvmelerini kaybetmiyor.
  • Birçok şampiyonun pasifinde bekleme süreleri artık belirtiliyor.



ARAM Denge Değişiklikleri

Alıntı:  Bazı eşya (öhöm, Yıldırım Asası, öhöm) ve şampiyonların ARAM'da aşırı güçlü olduğunun farkındayız. Bazı şampiyonların çifte güçlendirme veya zayıflatma almaması için bu yamada Sihirdar Vadisi'ne getirdiğimiz ve ARAM'ın da nemalandığı denge düzenlemelerinin ardından aceleci davranmamaya karar verdik. Devam niteliğindeki denge düzenlemelerini 14.3 Yaması'nda getirmeyi planlıyoruz. 



ZAYIFLADI
  • [b]Aphelios[/b]: Verilen Hasar: %105 ⇒ %100
  • [b]Gwen[/b]: Verilen Hasar: %105 ⇒ %100
  • [b]Mordekaiser[/b]: Alınan Hasar: %100 ⇒ %105
  • [b]Kayle[/b]: Alınan Hasar: %100 ⇒ %110
  • [b]Teemo[/b]: R'nin Azami Yükü: 6/11/16. seviyelerde 3/4/5 ⇒ 6/11/16. seviyelerde 2/3/4



ARAM Teslim Olma Düzenlemeleri
  • [b]8. DAKİKADAKİ ERKEN TESLİM OLMA[/b]: Kaldırıldı (Not: Normal teslim olma süresi değişmedi.)



ARAM Teslim Olma Düzenlemeleri
  • [b]KISA OYUN[/b]: 10. dakikadan önce kazan ⇒ 13. dakikadan önce kazan



Brand Görsel Efekt Güncellemeleri

Alıntı:  Bu yamada Vadi'yi kızıştıran tek şampiyon Smolder değil! Görsel efekt güncellemesiyle birlikte Brand'in de ateşini harlıyoruz! Brand'in aşağıdaki kostümlerdeki yeteneklerinin görsel efektleri güncellendi: 
  • Brand
  • Buz Alevi Brand
  • Zombi Brand
  • Ruh Ateşi Brand
  • Jeton Düşmanı Brand







Clash - Noxus Kupası
Alıntı:  Yılın ilk Clash turnuvası olan Noxus Kupası Clash Turnuvası bu hafta sonu başlıyor! 
  • Kayıtların Başlangıcı: 22 Ocak saat 11.00
  • Turnuva Tarihleri: 27-28 Ocak saat 16.00 - 19.00 (Sunucudan sunucuya değişiklik gösterir.)



Alıntı:  Ayrıca 5'li grubunuzla ileriye dönük plan yapmanız gerekiyorsa diye yılın geri kalanı için Clash takvimini de paylaşıyoruz! 


Yama
Takım Oluşturma Başlangıcı
Turnuva Günleri
Noxus Kupası
14.2
22 Ocak
27-28 Ocak
Shurima Kupası
14.4
19 Şubat
24-25 Şubat
ARAM Kupası 1
14.6
18 Mart
23-24 Mart
Piltover Kupası
14.7
8 Nisan
13-14 Nisan
MSI Clash Turnuvası
14.9
29 Nisan
4-5 Mayıs
ARAM Kupası 2
14.12
10 Haziran
15-16 Haziran
Demacia Kupası
14.14
15 Temmuz
20-21 Temmuz
Gölge Adalar Kupası
14.15
5 Ağustos
10-11 Ağustos
ARAM Kupası 3
14.17
26 Ağustos
31 Ağustos - 1 Eylül
Zaun Kupası
14.22
11 Kasım
16-17 Kasım
ARAM Kupası 4
14.24
9 Aralık
14-15 Aralık


Antrenman Modu Güncellemeleri

Alıntı:  14.1 Yaması'nda getirdiğimiz yeni özelliklerle uyumlu olması için Antrenman Modu'nu güncelliyor ve birkaç tane de değişiklik getiriyoruz: 
  • YENİHiçlik Kurtçukları ve orman canavarlarını ortaya çıkarma düğmesi eklendi.
  • YENİHedefinize bir büyü kalkanı sağlama düğmesi eklendi.
  • YENİÇantanızın kopyasını hedefe aktarma düğmesi eklendi.
  • YENİŞampiyonunuzda farklı kitle kontrolü etkileri arasında geçiş yapma düğmesi eklendi.
  • YENİOyunu Sıfırla düğmesi artık orman temizlemelerini zamanlamayı kolaylaştırmak için oyun süresini 0:00 yapıyor.
  • Oyunu Sıfırla'nın yanlış simge kullanmasına yol açan hata giderildi.



İhtişamlı Mağaza Rotasyonu

İhtişamlı Mağaza'ya Merhaba Diyenler
  • Prestij Arş Hükümdarı K'Sante
  • Prestij KOD ADI: Zed
  • Prestij Pulsefire Thresh
  • Prestij Yenilmez Jax



İhtişamlı Mağaza'ya Veda Edenler
  • Prestij KOD ADI: Irelia
  • Prestij K/DA Kai'Sa
  • Prestij Ruh Çiçeği Master Yi
  • Prestij Savaş Akademisi Lux
  • Fırtına Ejderi Lee Sin İhtişamlı Rengi
  • Şafağın Kılıcı Riven İhtişamlı Rengi
  • Kışın Seçilmişi 2022 İhtişamlı Öz Simgesi
  • Ay Festivali 2023 İhtişamlı Öz Simgesi
  • Periler Meclisi 2023 İhtişamlı Öz Simgesi
  • Gölgedövmeli 2023 İhtişamlı Öz Simgesi
  • Ruh Dövüşçüsü 2023 İhtişamlı Öz Simgesi
  • 2023 Dünya Şampiyonası İhtişamlı Öz Simgesi
  • Periler Meclisi 2023 Tut-Çek Çantası



Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

Yaşam Kalitesi Düzenlemeleri
  • Hızlı Oyun modunda aktif oyuncuların yarısının Evet'i oylamasını gerektiren teslim olma oylaması 15. dakikadan 20. dakikaya alındı.
  • Dükkânda Nidalee'nin önerilen eşyaları güncellendi.
  • LoL İstemcisi'nde sohbet pencerelerinin açılma seçeneği kaldırıldı.
  • Kibir heykelleri için Sihirdar Vadisi harici haritalara konumlar eklendi.



Giderilen Hatalar
  • Katletmelerin skor tablosunda bazen ikide iki olarak belirmesine yol açan giderildi.
  • Master Yi'nin Gözükara yeteneğinin Ahri'nin Ayartan Öpücük yeteneğinin yavaşlatmasını engellememesine yol açan hata giderildi.
  • Akali'nin son saniyede pasifinin normal saldırısını kullandıktan sonra 1,5 saniye boyunca yeteneklerini kullanamamasına yol açan hata giderildi.
  • Katarina'nın R'sinin yetenek kullanımı haline geçmesine rağmen hasar vermemesi veya hançer fırlatmamasına yol açan hata giderildi.
  • Lux'ın Q'sunun nadiren büyü kalkanlarını bozduktan sonra tam etkilerini uygulamasına yol açan hata giderildi.
  • Bard'ın W'sunun görsellerinin hızlanan hazırlık süresiyle uyumlu olmamasına yol açan hata giderildi.
  • Oyuncuların yere saplanmışken Sıçra tuşu olan F'ye arka arkaya bastıkları durumlarda Sıçra kullanabilmelerine yol açan hata giderildi.
  • Jhin'in 4. atışının çatışma dışı mermi doldurmasından hemen önce kullanıldığında zaman zaman başarısız olmasına yol açan hata giderildi.
  • Heimerdinger'ın taretlerinin saldırı hızlarının Başgardiyanın Zırhı ve Randuin'in Alameti tarafından azaltılabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Shaco'nun kopyaları artık Enerji Dolu yüklerini ve etkilerini olması gerektiği gibi kopyalıyor.
  • Shaco'nun kutuları artık Kozmik Hızlandırıcı'yı tetikliyor.
  • Neeko'nun bazen oyunun kalanı boyunca dört ayak üstünde koşmasına yol açan hata giderildi.
  • Bir normal saldırının hazırlığı esnasında Sihirli Yıldız gönderildiğinde normal saldırının bazen iptal olmasına yol açan hata giderildi.
  • Buzul Takviyesi atışlarının büyü kalkanlarını bozmasına yol açan hata giderildi.
  • Sion'un pasifinin hareket hızının üstündeki diğer etkilere bağlı olarak farklı hızlarda azalmasına yol açan hata giderildi.
  • Rakan'ın W'sunun hasar görmezlik sağlamasına yol açan hata giderildi.
  • Irelia Q'suyla azami menzilde atıldığında ve hedefe ulaşmadan hemen önce hedefi katledildiğinde atılmanın sıfırlanmamasına yol açan hata giderildi.
  • Lulu'nun R'sinin ilave canının bazı nadir durumlarda kısa süreliğine gecikmesine yol açan hata giderildi.
  • Kitle kontrolü etkisindeyken Lulu'nun Q'sunu kullanamamasına yol açan hata giderildi.
  • Yampiri Yengeç'in 3:30 yerine 3:32 de ortaya çıkmasına yol açan hata giderildi.
  • Yampiri Yengeç'in erken safhalarda kesildikten sonra hatalı sayaçlar oluşturmasına yol açan hata giderildi.
  • Hwei'in QQ'sunun duvarlara veya diğer şampiyon yeteneklerine isabet ettiğinde bazen patlamasına yol açan hata giderildi.
  • Hwei'in E'sinin duvarlar veya diğer şampiyon yetenekleri tarafından bazen yönünün değiştirilmesine yol açan hata giderildi.
  • Birden fazla şampiyonun aynı anda Vadi'nin Alameti'ne yön verebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Yıldırım Asası'nın Neeko'nun kopyasına saldırdığında hasarı kullanıcıya geri yansıtmasına yol açan hata giderildi.
  • Neeko'nun kulelerin arkadan dolaşma ilavelerini kaldırabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Mikael'in Lütfu'nun şampiyon harici birimlerde kullanılabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Habaset ve Deneysel Hexzırh'ın belli bazı şampiyonlara bazen aşırı fazla yetenek hızı sağlamasına yol açan hata giderildi.
  • Bard'ın W'sunun bazen art arda kullanılabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Azir'in Vadi'nin Alameti'yle hücum ederken bazen fazlasıyla uzağa savrulmasına yol açan hata giderildi.
  • Lich Boğan'ın dükkânda yetenek hızı eşyaları kısmında görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Zeke'nin Ahengi'nin dükkânda mana eşyaları kısmında görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Kozmik Hızlandırıcı'nın dükkânda can ve yenilenme kısmında görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Sonsuz Çaresizlik'in Çile pasifinin Ornn tarafından Kaybolan Umut'a geliştirildikten sonra daha az hasar vermesine yol açan hata giderildi.
  • Meçhul Parazit'in kullanıcıya yetenek hızı kazandırmasına yol açan hata giderildi.
  • 10 dakikanın üstündeki ikincil harita hedefi sayaçlarının skor tablosundaki simgeyle üst üste gelmesine yol açan hata giderildi.
  • Orman yoldaşlarının bir kampa atılırken olması gerekenden fazla hasar vermelerine yol açan hata giderildi.
  • Yıldırım Asası'nın erken etkinleştiğinde skoru hatalı vermesine yol açan hata giderildi.
  • Tahm Kench'in ultisini kullanmadan Deneysel Hexzırh'ı etkinleştirebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Vahşi Hydra'nın kullanım süresinin saldırı hazırlık değerlerini kullanmamasına yol açan hata giderildi.
  • Hiçlikdoğan Gözcü ve Korkabuk'un Hiçlikdoğan ejderleri ilk kez kesildikten sonra Baron sayacı fark etmeksizin yeniden ortaya çıkmasına yol açan hata giderildi.
  • Yeşil Bariyer'in bekleme süresinin Banshee'nin Duvağı tarafından devam ettirilmemesine yol açan hata giderildi.
  • Asırlık Sopa'nın dükkânda yetenek hızı kısmında görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Hızkesen'in dükkânda yetenek hızı kısmında görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Deneysel Hexzırh'ın dükkânda zırh delme kısmında görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Doğduktan hemen sonra bazı yeteneklerin yetenek hızından faydalanmamasına yol açan hata giderildi. Örneğin Karthus doğduktan hemen sonra ulti kullanırsa bazen bu yeteneğin bekleme süresi azalmıyordu.
  • Elektrikli Devirkılıcı'nın durdurulamaz ve yavaşlatılamaz haldeki birimleri yavaşlatabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Ruh Gömleği'nin ilave kalkan sayacının Kutluyas Rukern'in Büyüboğan pasifinin kalkanını saymasına yol açan hata giderildi.
  • T.U.R.B.O.'nun eşya simgesinde pasif bekleme süresinin görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Kutluyas Rukern ve Semavi Muhalefet kalkan boyutlarının şampiyon boyutuna göre değişmemesine yol açan hata giderildi.
  • Hwei'in QE ve EE yavaşlatmalarının birikmesine yol açan hata giderildi.
  • Baron'un çok uzaktan belli bazı yeteneklerden hasar aldığında fazladan hasar almasına yol açan hata giderildi.
  • Hwei'in bir yetenek kitabını açarken yeteneğini geliştirdiğinde yetenek yuvasının geçici olarak kilitlenmesine yol açan hata giderildi.
  • İmparatorun Fermanı'nın zayıflatma görsel efektinin süresinin zayıflatmanın süresinden kısa olmasına yol açan hata giderildi.
  • Oyuncu yeniden bağlanırken Hwei QQ'sunu kullandığında Q'sunun tek bir halde kullanılabilir biçimde kilitlenmesine yol açan hata giderildi.
  • Azami menzille kısıtlama ayarı açıkken ışınlanmayla aynı anda kullanılan bazı yeteneklerin geriye doğru kullanılmalarına yol açan hata giderildi.
  • Azami menzille kısıtlama ayarı açıkken yoğunlaşıp hareket edildiğinde bazı yetenek göstergelerinin yanlış yönü göstermelerine yol açan hata giderildi.
  • Yetenek son seviye geliştirildikten sonra Zac'in E'sinin bazen geriye atılmasına yol açan hata giderildi.
  • Aklın Sonu'nun dükkânda saldırı gücü kısmında görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Zoe'nin Vahşi Hydra büyü küresinin bir etki oluşturmamasına yol açan hata giderildi.
  • Hwei'in yeterince manası olmamasına rağmen yetenek kitabını açabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Bard'ın W'su tam yüklü haline geçerken bu yeteneğin animasyonunun bir kısmının atlanmasına yol açan hata giderildi.
  • Belli bazı orman canavarlarının Antrenman Modu'nda ortaya çıkmamasına yol açan hata giderildi.
  • Lucian'ın pasifinin bazen yeteneğin görsel efektini arka arkaya göndermesine yol açan hata giderildi.
  • Rumble'ın R ve Viktor'un E yeteneklerinin azami menzille kısıtlama ayarı açıkken sorun yaşatmasına yol açan hata giderildi.



Giderilen Kozmetik İçerik Hataları
  • Kozmik Bela Kassadin'in paralaks kaplamalarının eksik olmasına yol açan hata giderildi.
  • Şafağın Kılıcı ve Pulsefire Riven kostümlerinin Yiğitlik (E) görsel efektinin aşılamayan yüzey şekilleri ve yapılarının üstünde işlenmesine yol açan hata giderildi.
  • Bozulmuş Yemin Riven'ın dans (Ctrl+3), üsse dönüş (B) ve dirilme görsel efektlerinin düşük grafik ayarlarında tetiklendiklerinde yarıda kesilmelerine yol açan hata giderildi.
  • Öncü Savaş Tavşanı Riven'ın boşta durma animasyonlarında ayaklarının yerde kaymasına yol açan hata giderildi.
  • Kış Mucizesi, Cadı ve İblis Çetesi Neeko kostümlerinin Ruh Çiçeği ® yeteneğinin dış halka göstergesinin belli bazı koşullarda rakiplerin bakış açısından eğik görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Solmuş Gül Talon'un Biç Çek (W) görsel efektinin yeteneğin isabet alanının ötesine uzanmasına yol açan hata giderildi.




Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  14.2 Yama wolf 0 70 27-01-2024, Saat: 15:46
Son Mesaj: wolf
  Teamfight Tactics 13.22 Yama Notları wolf 0 87 11-11-2023, Saat: 13:34
Son Mesaj: wolf
  6,18 yama notları xpkazım 1 4,106 17-06-2017, Saat: 05:27
Son Mesaj: MadL3x

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi

   
Türkçe Çeviri: Emre KRMN, Kodlayanlar MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  



Merih Forum® bilgi paylaşım platformu. 2015-∞ Tüm hakları saklıdır.