• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ogame keşif

 
#1

Keşifler, oyunun sürpriz mekanizmasıdır. Keşfe gönderdiğiniz filo, keşifte kalma süresine bağlı rasgele bir olasılıkla bir şeyler bulabilir veya bulmayabilir.
Keşif filosu, keşif süresi sonunda (16. pozisyona varış süresi + keşifte kalma süresi) bir "Keşif Sonucu [x:xxx:16]" raporu gönderir. Bu raporun içerebilecekleri şunlardır:
  1. Filo bir şeye rastlamamıştır, keşif raporu farklı hikayelerle doldurulur. Örneğin "yeni bir uzaylı virüs türü bulundu", veya "uzun süren sinyal takibi sonucunda çok eski bir casus sondasına rastladık" gibi. Bu durumlarda oyuncunun eline bir şey geçmez, keşif filosu gittiği gibi döner.

  2. Filo bir şeylere rastlamıştır, rastladığı şeyler şunlar olabilir:
  • Hammadde: Filonun boş ambarlarına ve şansa bağlı olarak, keşif filosu döndüğünde tek bir hammadde türünden belli bir miktar getirir.

  • Düşman filosu: Korsanlara veya uzaylılara rastlanmıştır, keşif raporunda bu durum kısaca belirtilir ve savaş raporu alınır. Keşfe çıkan gemiler ne kadar güçlülerse hayatta kalma olasılıkları o kadar artar. Bir diğer tavsiye de, keşfe az sayıda ve kaliteli gemi göndermektir, çünkü oyuncunun karşısına çıkacak düşman filosunun gemi sayısı oyuncununkine göre belirlenecektir.

  • Karanlık madde: Keşif filosu karanlık madde bulmuştur, keşif raporunda durum kısa bir hikayeyle anlatılır. Keşif filosunun geri dönmesi beklenmez, karanlık madde oyuncunun eline hemen geçer.

  • Engeller: Filo bir engele rastlamıştır, bunlar "devasa bir nötron yıldızının çekim alanına kapılmak"tan, "keşif filosunun bilgisayarlarına milattan kalma bir strateji oyununun yüklenmesi"ne kadar çeşitli nedenlerden oluşabilir, keşif filosunun normalden geç gelmesine neden olurlar. Filo eli boş döner.

  • İtici güç: Filo bir güneş rüzgarı, kurt deliği vb. bir yardımcı itici güce rastlamıştır, elleri boş dönmelerinin yanında normalden daha hızlı gelirler.

  • Dostlar: Dost bir uzaylı veya tüccar grubuna rastlanmıştır, keşif filosu varsa dostları içinde bulundukları zor durumdan kurtardıktan sonra dostlar minnetlerinin veya dostluklarının bir göstergesi olarak bir tüccar yollarlar. Bu tüccar bir seferlik ücretsiz hammadde takası demektir ve oyuncuya 3500 karanlık madde kar sağlar.

  • Geri dönülemez yollar: Filo yolunu kaybetmiştir, bir karadeliğe düşmüştür, kendi kaderini çizmeye karar vermiştir veya bilinmeyen bir güç tarafından hapsedilmiştir, filodan haber alınamamaktadır. Bütün bunlar filonun gücü ve boyutları ne olursa olsun kaybedilmesine yol açar. Bu sonuçlar çok nadir olmasına rağmen yine de mümkündür ve giden filonun büyüklüğüne bağlı olarak insanı oyundan soğutur.

Keşif, her türlü sonucun beklenebileceği bir etkinliktir, ancak genele bakıldığında karları zararlarından çok daha fazladır. Tüm filoyu keşfe yatırmamak, filoyu kaybetme riskine karşı bir önlemdir. Keşifte kalınabilecek süre azami 32 saat olmakla birlikte Astrofizik araştırması kademesiyle aynıdır.


kaynak

bunlara ilave olarak yakın zamana kadar ogame gelen güncellemede keşifte çıkan düşman filo sayısı sabit tutulmuş ancak karadelik oranı arttırılmıştır, bu sebeple her babayiğidin harcı değil artık tüm filoyu keşfe gönderip milyarla madeni kaldırmayı



Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  ogame mobil wolfran 1 109 07-08-2022, Saat: 17:20
Son Mesaj: dalaylama
  OGame: Yaşam Formları - 26/04/2022 wolfran 3 298 06-08-2022, Saat: 09:35
Son Mesaj: Deli Profesör
  Ogame de Ay yapılandırılması ve kullanımı. fuumaster 12 1,934 26-04-2022, Saat: 19:24
Son Mesaj: wolfran
  ogame İnaktiflerin Mezarlık Sunucusuna Taşınması - PL & IT Deli Profesör 1 540 01-04-2022, Saat: 06:06
Son Mesaj:
  Ogame taktikleri ve öneriler.. Araştırmalar fuumaster 8 1,522 21-03-2022, Saat: 13:42
Son Mesaj: dalaylama

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi

   
Türkçe Çeviri: Emre KRMN, Kodlayanlar MyBB, © 2002-2022 MyBB Group.  



Merih Forum® bilgi paylaşım platformu. 2015-∞ Tüm hakları saklıdır.