Merih Forum Oyun Tarayıcı Tabanlı Ogame Ogame taktikleri ve öneriler.. Araştırmalar

  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogame taktikleri ve öneriler.. Araştırmalar

 
#1

ilk araştırma. enerji tekniği buna acele etmeyin.  Fizyo enerji artıkça artırın benim tavsiyem. bende şuan 9. fizyo enerji santrali basaıyourm. hepsi kademe 21 olduğunda sırf enerji tekniği absacağım.  fizyo enerjisantrali verimi arttıkça tüm gezegenlerde enerji artacak . enerji santrali bamadan kademe maden kademesi basmaya devam edicem.  Bölelikle enerji santarli kademeis inşasını ayrı, kademe inşasını ayrı beklememiş olacağı m bir aşamadan sonra. tıkanan kadar. enerji tekniği 20 civarı yada 22 de tıkanıyor. ortalama maden kademelerine bağlı birazda tabi. . kademe artıkça eş zamanlı basacağımdan eneerji tekniğine döndüğümde solar santarllerin tümünü yıkıp alan açıcam. fizyo enerji daha verimili daha az alan da daha çok enerji üretiyor deu da yaksa. gelişimini tammalamış herkes oraya dönüyor.
Diğer taraftan gezegen alnı yetmeyenler terraformır basıyor. bunun için enerji tkeniği 12 istediğinden yaptığım casusu sondalarında çoğu zaman akdemesi küçük kişileirn bile enerji tekniği 12 bastığını görüyorum. bu yapabileceğiniz en büüyk hatalardan biir. geleceğe dönük uzun vadede oynamyı düşünüyorsanız kesinlikle koloni gemisine acıımayın, alanı büüyk gezegen tercih edin. terraformır son çaredir. kademe 40 dan önce terraformır basımını anlamsız yapılan bir hata oalrka görüyorum. çünkü terraformır basılı gezegeni terk edemiyorsunuz. terraformır yıkılmaıdğı için o gezegen elinize kalıyor.
gezgeenalırken 10 gerekirse 20 koloni patlatın ama gezegen alanınız 240 dan aşa olamsın. hatta ben ana gezegen alanlarıküüçük olduğu için ana gezgneide terk ederek başka bir alanlı gezegeni ana gezgne haline getirdim. şuan ana gezgenim terraformır olmaksızın 252 alanlı.

                                                  mizanpajustasi.com





Cevapla

 
#2

lazer ve iyon tekniği hiper uzay tekniği

hiper uzay tekniği gemeileirn depo kapsaitesi üzerindeki etkisi daha önemli . hiper uzay  itici içinde istiyor . gemi depo kapasiteis üzerine etkisi % oranlı. bu sebeble 4 ve 4 ün katlarırnı basarsan gemiler net göründüğü madnei taşır. ager küsüratlı rakama denk gelirse 4 ün katı olmayan. o zman gemiler atıyorum 10 taşıyor ögrünür hespata ama küsürattan solay 9,25 - yada 9,75 taşır  Şaşırmamak için en idealii hiper uzay tekniğini 4 ve 4 ün katları şeklşinde basmak. 4- 8 - 12 16 - 20 gibi bende şuan 12. ilerde 16 daha ilerde gelişimimi tammamlandığında 20 yaparım muhtemelen.

Lazaer tekniği  sadece fırkateyn gemisi çıakrmada işe yarıyor. en yüksek kademeisnde. onun için kademe 12 yeterli. fazlasının faydası yok. 12 nin latındaki kademelerin faydalarını yazmıyorum. savunma lazer silahları daha düşük kademede çıktığından yazmaya gerek yok onalrı yarı ayrı.
en yüksek 12 kademe lazer tekniği yeterli fazlası na gerek yk. boşuan fayda sğalamay teknik basmayın

İyon tekniğ ise farklı. binların yıkım maliyeti normalde iyon tekniği olmadığı hal çin yapım maliyetiin yarısıdır. yani  şöyle örnekelrsek. bir biannın yapımınd harcanna madne 1 milyonsa. 500 milyon o inşaanı ykımına istiyor oyun. ancka iyon teknği bastıkça her kademe için belirli % 4 oranda yıkım amliyeti düşüyor. rneğin iyon tekniği 10 basmış iseniz yıım maliyeti 500.000 maden olan inşanın yıkım maliyeti %40 düşüp 500.000 yerine 200.000 düşerek 300.000 maden oluyoır. bunu 20 yaparsanız yıkımmaliyeti ozamanda 100.000 maden oluyor. görüldüğü giib iyon tekniğpi ne kadar üykske olursa yıkım maliyeti o kadar düşüyor. iyon tekniği bu yönü ile basılabildigi kadar çok basılması gereken teknklerden biri.

                                                  mizanpajustasi.com





Cevapla

 
#3

Plazma tekniğği
 :
evet plazma tekniği. plazma tekniğinin her kademesi maden üretimini artırıyor. hem metal, hem kris hemde deu üretimi artıyor. dolayısı ile aslında kendini amorti eden kendini geri ödeyen bir teknik bu.   plama tekniği basamaz hala gelene kadar sürekli periyodik olarak gelimişe paralel bi r şekilde artırılcak bir teknik ne kadar basabiliyorsanız basın. ayda bir iki ayda bir tekrar bakın. basabiliyorsanız gene basın. limiti yok. kademeler arttıkça aralıklarla basılcka bir tekniik.

Casusluk tekniği :
casusuluk tekniği. sizin başkalarını casuslarken görebilmenizi vede başkalarının sizi zor casuslamasıiçin önemli. basabildiğiniz  kadar basılcak. gelişince kademeler artınca gene ilerleyen zamanla la basılacak . plazma giib limiti yok sayılır.

                                                  mizanpajustasi.com





Cevapla

 
#4

Bilgisayar tekniğpi :
bilgisayr tekniği. size ait filo kotasını belirler. kaç gezegeniniz varsa o gezegen sayısındna 2 yada 3 fazlası gerekir genelde. tüm gezegenlerden aynı anda maden kaldırıp madeni tek bir yere toplamak gerekecek zamanla

Filocu oynayan hedef vuranlar için daha da fazla kademe gerekir. filocular genelde  geişim durumuna bağlı olarak 18 - 20 ye kadar basar geliştiçe. filocu değilseniz, başkalaırnı vurma peşine gitmiyorsanız gezegen sayısnızdan 3 fazla olsun bilgisayar tekniği. bu size gezegen sayısında 4 fazla filo hareketi yapma şansı tanır. ek 4 filo hareketi de yeter..

Astro Fizik Tekniği :
astro fiizk tekniği. için geçerli, oyunun dile gelmeyen bir kuralı daha var. herkesin bilip bazılaırnın farkında olmadığı. tıkandığı düşünülen bir şey astrofizik. kural şu .
kademe ne kadar küçükse kendini o kadar daha kısa sürede amorti eder. buda oyun sürekli kendini geliştirme yolunda olanları yeni sıfır gezegen almaya iter aslında. dile gelmeyen kural bu dur işte.
astro fiizk tekniği her daim zorlanarak mümkün olan en ileri seviyede tutulacak tekniktir. gerçek anlamada tıkandım dediğiniz yerde bile deu biriktirip. fazla deuyu havada tutup sonra o deuyu satarak gereken madenii karşılık olarak alıp astrofizik tekniği basabilirsiniz.
bend şuan 11 gezegen var. benim niyetim bu evrende 14 hatta yapabilirsem 15 gezegen. öyle bakmayın hemen.  ekonomi hızı  X8 olan evrende yaklaşık  100 gündür oynuyorum.ayrıca bu mümkün, yapan gördüm. 45 kademe saviyesi ile 15 gezegeni olan var. yapıalabiliyor demekki. onlar yapıyorsa ben alasını yaparım demelisiniz. . smile.png))

Galaksiler arası araştırma ağı. Rip dediğimiz ölüm yıldızı çıkarmak için istenen araştırma. kademe bir yeterli. tek tur basılıp bırakılcak ikinici tuur n işe yaramadığı fayda sağlamadığı bir teknik.
basmak için tüccarda çıkna ve herkeste olan enerji artırıcı kullanımı gündemde artık. gravitasyon tekniği basmak için basacağüınız araştırma yapacağınız gezegene sadaece bir kaç saniyeliğine enerji ister. 300.000 enerji üretimi gerekir. bu 300.000 enerji gezegenin toplam enerjisi olarak gerekir. gezegenin kullandığı normalde kademeleirn yediği enerji dahildir. ayrı ca ek olark istemez enerjiyi. çünkü apıım saniye sürer ve üretmi etkilemez.
300 bin enerjiyi hespalrken var olan enerjiyi çıakrıcaz bundan.
örnke .
diyelim kademeleirniz 900 eneji harcıyo.r enerji üretimizni 980 le 80 ek enerjiniz fazla kullanılmayan enerjinzi olsun gezegende. size 300. bin enerjiyi tammalamka için var olan enerjiniz 980 demektir.
buda size bir saniyeliğine gerekekn ek enerji 300.000 - 980 = 299.020 demektir.
bu enerjiyi üretmek için solar uydu basılır. gezegenin konumuna göre solar uydu enerji üretimi değişir.
eskiden enerji artırıcı yoktu. herkes gravi basmkauydu enerjisini çokk almak için sisitemde 1 inci ilk sırdaki gezegene giderdi. artık bu bir hata.
oyun özlelikle tücradan herkes %80 enerji artırııc veriyor. bunu kullandığınızda gezeenin enerjisi %80 artıyor bir hafatlığına buda size gravitasyon basrken zorlnamadn çok daha az uydu ile işinizi görebilmenizi sağlıyor.
bu konu kaba taslak olarak gravi tasyon basmayı içeriyor. detaylı örnek ayrıca veircem.
gravitasyon araştırması basmak iin ön hazırlık. bsacağınız gezegen doğru seçmek önemli. alanı bol. nnaiiti en yüksek olan gezegeniniz haline hangi gezegeni getircezzis. tabiki mevcut alnaı büüyk gezegenler araıdna solar uydu enerjisi ne bakarak uydu başına en yüüksek enerji vereni seçecez. bu geegeni naniti olabildigince yüksek . uzya tersnesi 12 kademeye getireceğiz.
bu sorada tersane zaman kısaltıcıları elmizden geldiğince biriktiricez.. bize ortalama 4 yada 6 satlik tersane zaman kısaltıcı lazım. bu iki satlik olarak ta olur. 30 dk lık olarakta olur. 2 saatlik ve 30 dk lıkları toplamı 6 sat olmalı en az. 30 dk lıklardan bir kaçş fazladan olsa göz çıakrmaz. her zamna tersane zamna kısaltııc işe yarar. elde bulunsun.
tümbunlar hazır olduktan sorna gravitasyon çin maden biirktirmek geerekicek. aslen laızm olan solar uydu başına 2 k kris, ve 500 deuteryum. gereken uydu sayısı hesbaınıbuna göre yapmanız ve enerji artırııc kullandığnız için hesbaa bunuda dahiil etmeniz gerekir . zorlanan oursa ben yardımcı olaruum.

                                                  mizanpajustasi.com





Cevapla

 
#5

Motor kademeleri.
Yanmalı motor kademesi dopğğrudan gd ver büyük nakliye hızını etkiler. her kademesi gemi hızlaırnı %10 artırı.
büyük nakliyeleirn hızhı çnemli bu sebeb ile basılabildiği kadar basılması gerekir. oyunda genelde çoğu kişi 18 - 20 civarı absıyor. daha fazla basmkata mümükün.

İtki motor tkamı. bu motor takımları kurvaözr giib oyunu bel kenikleirndne biri haline galmiş kuruvazör gemiisnin hıznı doğrudan etkiler. ayrıca kademe 5 ve osnraki kademeleirnde küçük nakliyelere bu motor tkaımı etkiler. küçük nbakliye hızının önemini belirtmemem zaten gerek yok. kaldık ki son gelişmeler ile kademe 17 de gd lere harabe toplayııc gemilere bu mootor takımı takilıyor. bu nedne le önemi daha da arttı.  kademe 17 olmassa olmazım benim ki benim niyetim bunu da pahalılığına bakmayıp tıkanna kadar basmak.

Hiper uyaz itici motor takımı.
fırkateyn ,muhrip , rip gemileri nin hıznı doğrudan etkiler. bunu yanı sıra kademe 8 de bombardıman gemilerine de bu motor takımı tkaılarak hızlanmalaır sağlanır. bu sebbe ile olmassa olmazımız 8 kademdir. ben ripleri ana filoyu yavaşlatmakta kullnadığımdan ofa düşer yani oyundna çıakrken riple  hızı kontrollü bir ekild eyavaşlatıyorum. bu sebele 8 de bırkaıyorum. ama eğer filocu iseniz ripleriniz ve diğer gemileriniz hızlansın istiyorsanız. tıkanan akdar basabilirsiniz.

Silah teknikleri.

Silah tekniği :

Kalkan tekniği.

Zırh tekniği.

üçünü tek kalemde aıklayacağım. üçü birbirindne ayrılmaz bana göre. her üçünüde tıkanana kadr basmakta fayda var. sebebi ne olursa olsun, oyun taktik ve sitiliniz ne olursa olsun b teknikler gemilerininzin ve savunam binalarınızın silah tekniğiiile ateş gücünü, kalkan tekniği ile düşman atışşındna korunma güücnüi zırh tekniği ile temel yapı puanıın artırarak gemi ve savunma binlarınızın düşeceği puanı belirler. yapı pğuanınız ne kadar yüksek ise o kadr dayanıklı olur diğer bir deyişle. ouyn geliştikçe sürekli zman zaman artırarak olabildiğince yükske tutulacak tekniklerdir dolayıs ile silah teknikleride.

                                                  mizanpajustasi.com





Cevapla

 
#6

reis döktürmüş



Ara
Cevapla


[-]
Hızlı Cevap

İnsan Doğrulama:
Aşağıda görünen onay kutusunu işaretleyiniz. Bu işlem otomatik spam kayıtları önlemek için kullanılır.

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyi ki bırakmışım ogame yi. fuumaster 2 8,737 Dün, Saat: 19:58
Son Yorum: kelle_avcısı
  Ogame ittifak Güncellemesi kelle_avcısı 1 551 15-05-2021, Saat: 02:22
Son Yorum: dalaylama
  ogame de dünya rekoru, Himalia TR serverında Deli Profesör 1 640 31-12-2020, Saat: 14:39
Son Yorum: dalaylama
  ogame tr 10-16 Aralık 2020 * İthalat/İhracat Etkinliği (x6) Deli Profesör 1 399 12-12-2020, Saat: 16:14
Son Yorum: dalaylama
  ogame tr 8/12/2020 düzeltilen hususlar Deli Profesör 0 269 12-12-2020, Saat: 14:54
Son Yorum: Deli Profesör

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

   
Türkçe Çeviri: MCTR, Forum Yazılımı: MyBB, © 2002-2021 MyBB Group.  



Merih Forum® bilgi paylaşım platformu. 2015-∞ Tüm hakları saklıdır.